Vanaf woensdag 28 april hoeft u geen afspraak meer te maken voor een bezoek aan de winkel.
Dus kom en bel aan. Indien er al 3 klanten in de winkel aanwezig zijn vragen wij u even te wachten.


Binnen houden wij de regels in de gaten:


- Draag een mondkapje

- Ontsmet de handen bij binnenkomst

- Houd minimaal 1,5 m afstand

- Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.

Betaling is mogelijk per PIN of contant.


BESTELLEN EN AFHALEN BLIJFT MOGELIJK ALS U DAT PRETTIG VINDT.
Snel en simpel!
* Bel of mail ons en geef uw bestelling door en het tijdstip waarop de bestelling kan worden afgehaald. Betaling PIN of contant is mogelijk.
* Bestel en betaal direct eenvoudig via de webshop, en kies voor ‘gratis afhalen’ Noteer bij de mededelingen de dag en het tijdstip waarop u de bestelling zou willen afhalen. 

BESTELLEN EN VERSTUREN.
Bestel eenvoudig via de webshop, u kan het laten toesturen (De verzendkosten zijn slechts €5.25!)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haarwerk - Pruikensalon:

Als leverancier medische hulpmiddelen mogen wij onze klanten ontvangen. Voor informatie, het aanmeten, afleveren en onderhoud van haarwerken kunt u bij ons op afspraak terecht.

Heeft u (lichte) ziekteverschijnselen dan kunnen wij u helaas niet ontvangen. Meldt u dit telefonisch, samenkomen wij tot een oplossing.

Houd ook nu binnen de regels in de gaten:

-  Draag een mondkapje, heeft u deze onverhoopt niet bij u dan verzorgen wij die voor u.

-  Ontsmet uw handen bij binnenkomst

-  Wij zullen naar uw gezondheid informeren en dit registreren*

-  Houd minimaal 1,5 m afstand

-  Kom bij voorkeur alleen. Maximaal 1 begeleider is toegestaan.

- Huisbezoek kan alleen plaatsvinden als géén van de bewoners ziekteverschijnselen heeft.

- Fysiek contact zal zoveel mogelijk worden vermeden en wij zullen er op letten dat voldoende afstand wordt bewaard.

- Er wordt volgens het protocol en de algemene richtlijnen van het RIVM gewerkt:
U wordt geholpen in één van onze drie afgesloten behandelruimtes. De ruimte is nu zo ingericht dat wij voldoende afstand van 1,5 m kunnen houden.
Na elke behandeling wordt de behandelruimte en alle materialen zorgvuldig gereinigd en gedesinfecteerd. 
Wij dragen zelf beschermende middelen die worden vervangen na elke behandeling.

Betaling is mogelijk per PIN of contant.

 
Samen sterk, samen gezond.
Wij hopen dat we nu samen sterk kunnen zijn en dat we er met ons allen goed uitgaan komen en dat we 2021 met goede vooruitzichten in kunnen gaan.
Heb je vragen stel ze ons gerust. Bel of mail ons, we staan voor je klaar.

Vriendelijke groet van alle medewerkers Capelle Haarwerken




CHEMO / PLOTSELING HAARVERLIES, WAT NU?

Heeft u op korte termijn een pruik nodig? Wij hebben vele haarwerken op eigen voorraad. Wij begrijpen dat er vragen zullen zijn of wij u in deze situatie kunnen helpen. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Wij kunnen ook goed op fysieke afstand helpen en begeleiden, aan de hand van een duidelijke foto of eventueel met beeldbellen.


DRAAGT U AL HAARWERK/PRUIK?
Bent u binnenkort aan vervanging van uw pruik of haardeel toe? Uw verzekering vergoedt een nieuw haarwerk vanaf 12 maanden ná de laatste aanschaf. Misschien wilt u in deze periode uw nieuwe aanschaf uitstellen. Dat betekent dat het daaropvolgende haarwerk weer 12 maanden later is, daar wil uw zorgverzekering geen uitzondering op maken.
Neem contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.


Wij zijn geopend en telefonisch bereikbaar:
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:30 uur, telefoon: 038 - 421 82 99,
Direct naar de mail: KLIK HIER

Uw producten kunt u ook eenvoudig online bestellen in onze webshop

Team Capelle Haarwerken


(* Registratieplicht: Hierbij noteren we naam, e-mailadres, telefoonnummer, datum en tijd van bezoek. De gegevens worden 3 weken zorgvuldig bewaard.)