Door versoepeling van de maatregelen is het mogelijk weer een afspraak te maken voor het knippen/ kleuren of permanenten van uw eigen haar.

Wij houden het veilig:

- Check uw gezondheid.

Wij zullen naar uw gezondheid informeren.
Heeft u of één van uw huisgenoten gezondheidsklachten* dan mogen wij u helaas niet behandelen. Blijft u thuis tot u klachtenvrij bent. Maakt u dan een nieuwe afspraak.

- Kom alleen of laat u begeleiden door maximaal 1 persoon.

- Houdt afstand van 1,5 m in de gaten.

- Was de handen bij binnenkomst.

- Volgt u onze aanwijzingen op.

* Corona klachten kunnen zijn: Koorts boven 38 graden of verhoging, hoesten, verkoudheid, niezen, keelpijn, neusverkoudheid, loopneus

 

HAARWERK/PRUIKENSALON:

Heeft u lichte ziekteverschijnselen dan kunnen wij u helaas niet ontvangen. Meldt u dit telefonisch, wellicht komen wij samen tot een oplossing.

- Huisbezoek kan alleen plaatsvinden als géén van de bewoners ziekteverschijnselen heeft.

- Wij hebben vanaf 17-03-2020 de deur op de knip en wordt deze door ons voor u geopend. U kunt aanbellen, de instructies hangen op de deur. Zo voorkomen wij dat er onverhoopt te veel mensen in de beperkte ruimte lopen.

- u kunt zich door maximaal 1 persoon laten begeleiden. Uw begeleider kan plaatsnemen in de wachtruimte.

- fysiek contact zal zoveel mogelijk worden vermeden en wij zullen er op letten dat voldoende afstand wordt bewaard.

- U wordt geholpen in één van onze drie afgesloten behandelruimtes. De ruimte is nu zo ingericht dat wij voldoende afstand kunnen houden. De behandelaar zal hier extra beschermende kleding en middelen dragen. 

Na elke behandeling wordt deze ruimte en alle materialen zorgvuldig gereinigd. 

- Wij houden de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Mocht er aanleiding zijn onze maatregelen aan te scherpen dan zullen wij dat direct doen,

- Wij worden door het Isala ziekenhuis Zwolle geïnformeerd als aanpassen van maatregelen noodzakelijk is.

CHEMO / PLOTSELING HAARVERLIES, WAT NU?
Heeft u op korte termijn een pruik nodig? Wij hebben vele haarwerken op eigen voorraad. Wij begrijpen dat er vragen zullen zijn of wij u in deze situatie kunnen helpen. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Wij kunnen ook goed op fysieke afstand helpen en begeleiden, aan de hand van een duidelijke foto of met beeldbellen.

Mail ons direct, KLIK HIER
Of bel: 038 - 4 218 299

De zomercollectie van de mutsjes is binnen. Kijk op onze webshop. KLIK HIER
Mutsje hebben wij ruim op voorraad ,deze kunnen wij dan ook snel voor u verzorgen.

DRAAGT U AL HAARWERK/PRUIK?
Bent u binnenkort aan vervanging van uw pruik of haardeel toe? Uw verzekering vergoedt een nieuw haarwerk vanaf 12 maanden ná de laatste aanschaf. Misschien wilt u in deze periode uw nieuwe aanschaf uitstellen. Dat betekent dat het daaropvolgende haarwerk weer 12 maanden later is, daar wil uw zorgverzekering geen uitzondering op maken.
Neem contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.

Uw producten kunt u ook eenvoudig online bestellen in onze webshop:
Capelle Kappersshop
Capelle Haarwerkshop

Telefonisch zijn wij bereikbaar:
038 - 421 82 99
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:30 uur

Direct naar de mail: KLIK HIER


Houdt afstand, blijf zoveel mogelijk thuis en hopelijk kunnen wij gauw de deur weer voor u open doen!

Voor het tijdig bezorgen van webshopbestellingen zijn wij afhankelijk van goed functionerend transportsysteem. U snapt dat wij daar geen invloed op hebben. Op dit moment merken wij dat de levereringen wel wat vertraging hebben. 

Heeft u vragen, neemt u dan contact met ons op,
Bel ons, of mail

Team Capelle Haarwerken