Vanaf woensdag 30 september geldt er een registratieplicht in onze salon *

Op advies van de overheid dragen wij een mondkapje. Als u ons bezoekt willen wij u vragen ook een mondkapje te dragen. Indien u geen mondkapje heeft, verzorgen wij deze voor u.

Wij houden het veilig:

- Check uw gezondheid.
Wij zullen naar uw gezondheid informeren.
Heeft u of één van uw huisgenoten gezondheidsklachten dan mogen wij u helaas niet behandelen. Blijft u thuis tot u klachtenvrij bent. Maakt u dan een nieuwe afspraak.

(Corona klachten kunnen zijn: Koorts boven 38 graden of verhoging, hoesten, verkoudheid, niezen, keelpijn, neusverkoudheid, loopneus)

- Kom alleen of laat u begeleiden door maximaal 1 persoon.

- Houdt afstand van 1,5 m in de gaten.

- Ontsmet de handen bij binnenkomst, dit geldt voor iedereen. Bij het binnenkomen van de behandelruimtes kunt u uw handen wassen.

- Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.

 

HAARWERK/PRUIKENSALON:

Heeft u (lichte) ziekteverschijnselen dan kunnen wij u helaas niet ontvangen. Meldt u dit telefonisch, samenkomen wij tot een oplossing.

- Huisbezoek kan alleen plaatsvinden als géén van de bewoners ziekteverschijnselen heeft.

- Wij hebben vanaf 17-03-2020 de deur op de knip en wordt deze door ons voor u geopend. U kunt aanbellen, de instructies hangen op de deur. Zo voorkomen wij dat er onverhoopt te veel mensen in de beperkte ruimte lopen.

- u kunt zich door maximaal 1 persoon laten begeleiden. Uw begeleider kan plaatsnemen in de wachtruimte.

- fysiek contact zal zoveel mogelijk worden vermeden en wij zullen er op letten dat voldoende afstand wordt bewaard.

- U wordt geholpen in één van onze drie afgesloten behandelruimtes. De ruimte is nu zo ingericht dat wij voldoende afstand kunnen houden. De behandelaar zal hier extra beschermende kleding en middelen dragen: een mondmasker met eventueel een spatscherm, wegwerpschort. U krijgt beschermende middelen als u dat wenst.

Na elke behandeling wordt deze ruimte en alle materialen zorgvuldig gereinigd en gedesinfecteerd. 

- Wij houden de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Mocht er aanleiding zijn onze maatregelen aan te scherpen dan zullen wij dat direct doen,

- Wij worden door het Isala ziekenhuis Zwolle geïnformeerd als aanpassen van maatregelen noodzakelijk is.

CHEMO / PLOTSELING HAARVERLIES, WAT NU?
Heeft u op korte termijn een pruik nodig? Wij hebben vele haarwerken op eigen voorraad. Wij begrijpen dat er vragen zullen zijn of wij u in deze situatie kunnen helpen. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Wij kunnen ook goed op fysieke afstand helpen en begeleiden, aan de hand van een duidelijke foto of eventueel met beeldbellen.


DRAAGT U AL HAARWERK/PRUIK?
Bent u binnenkort aan vervanging van uw pruik of haardeel toe? Uw verzekering vergoedt een nieuw haarwerk vanaf 12 maanden ná de laatste aanschaf. Misschien wilt u in deze periode uw nieuwe aanschaf uitstellen. Dat betekent dat het daaropvolgende haarwerk weer 12 maanden later is, daar wil uw zorgverzekering geen uitzondering op maken.
Neem contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.


Wij zijn geopend en telefonisch bereikbaar:
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:30 uur, telefoon: 038 - 421 82 99,
Direct naar de mail: KLIK HIER

Uw producten kunt u ook eenvoudig online bestellen in onze webshop

Team Capelle Haarwerken


(* Registratieplicht: Hierbij noteren we naam, e-mailadres, telefoonnummer, datum en tijd van bezoek. De gegevens worden 3 weken zorgvuldig bewaard.)