*** WIJ BEZORGEN IN ZWOLLE ***
Winkel in onze uitgebreide webshop. Bijna al onze producten staan er in!

Geef jouw bestelling aan ons door. Wij zijn elke dag aanwezig dus bel of mail jouw bestelling door. Of doe een bestelformulier in onze brievenbus. Je ontvangt per mail een bevestiging en een betaalverzoek en wij bezorgen het aan huis. Simpel en snel!


Klik hier voor BESTELFORMULIER

Bezoek onze webshop

Woont u in de buurt en bestelt u via de webshop dan ontvangt u van ons een kadobon van €5,00. (Te besteden vanaf €25.00 bij uw volgende bezoek)



***DE HAARWERKERS WERKEN DOOR***

 
Wij vallen onder 'medewerkers hulpmiddelen' en mogen onze klanten helpen die om medische redenen haarwerk dragen en in bezit zijn van een verwijzing door de arts (medische indicatie).
Noodzakelijk haarwerk kan worden afgeleverd met de noodzakelijke kappershandelingen.

Helaas kunt u nu niet voor de onderhouds kappershandelingen bij ons terecht totdat de kapsalons weer mogen openen. Zodra de kapsalons weer openen kunt u ook weer bij ons terecht voor het knippen, kleuren en permanenten van uw haar.

Verzorgingsproducten kunnen eenvoudig besteld worden in onze webshop, https://www.capellehaarwerkshop.nl/

Samen sterk, samen gezond.

Wij hopen dat we nu samen sterk kunnen zijn en dat we er met ons allen goed uitgaan komen en dat we 2021 met goede vooruitzichten in kunnen gaan.
Heb je vragen stel ze ons gerust. Bel of mail ons, we staan voor je klaar.

Vriendelijke groet van alle medewerkers Capelle Haarwerken



Vanaf woensdag 30 september geldt er een registratieplicht in onze salon *


Op advies van de overheid dragen wij een mondkapje. Als u ons bezoekt willen wij u vragen ook een mondkapje te dragen. Indien u geen mondkapje heeft, verzorgen wij deze voor u.

Wij houden het veilig:

- Check uw gezondheid.
Wij zullen naar uw gezondheid informeren.
Heeft u of één van uw huisgenoten gezondheidsklachten dan mogen wij u helaas niet behandelen. Blijft u thuis tot u klachtenvrij bent. Maakt u dan een nieuwe afspraak.

(Corona klachten kunnen zijn: Koorts boven 38 graden of verhoging, hoesten, verkoudheid, niezen, keelpijn, neusverkoudheid, loopneus)

- Kom alleen of laat u begeleiden door maximaal 1 persoon.

- Houdt afstand van 1,5 m in de gaten.

- Ontsmet de handen bij binnenkomst, dit geldt voor iedereen. Bij het binnenkomen van de behandelruimtes dient  u uw handen wassen.

- Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.

HAARWERK/PRUIKENSALON:

Heeft u (lichte) ziekteverschijnselen dan kunnen wij u helaas niet ontvangen. Meldt u dit telefonisch, samenkomen wij tot een oplossing.

- Huisbezoek kan alleen plaatsvinden als géén van de bewoners ziekteverschijnselen heeft.

- Wij hebben vanaf 17-03-2020 de deur op de knip en wordt deze door ons voor u geopend. U kunt aanbellen, de instructies hangen op de deur. Zo voorkomen wij dat er onverhoopt te veel mensen in de beperkte ruimte lopen.

- u kunt zich door maximaal 1 persoon laten begeleiden. Uw begeleider kan plaatsnemen in de wachtruimte.

- fysiek contact zal zoveel mogelijk worden vermeden en wij zullen er op letten dat voldoende afstand wordt bewaard.

- Er wordt volgens het protocol en de algemene richtlijnen van het RIVM gewerkt:
 U wordt geholpen in één van onze drie afgesloten behandelruimtes. De ruimte is nu zo ingericht dat wij voldoende afstand van 1,5 m kunnen houden.
 Na elke behandeling wordt de behandelruimte en alle materialen zorgvuldig gereinigd en gedesinfecteerd. 
 Wij dragen zelf beschermende middelen die worden vervangen na elke behandeling.

- Door het Isala ziekenhuis Zwolle worden wij geïnformeerd als aanpassen van maatregelen noodzakelijk is.

CHEMO / PLOTSELING HAARVERLIES, WAT NU?
Heeft u op korte termijn een pruik nodig? Wij hebben vele haarwerken op eigen voorraad. Wij begrijpen dat er vragen zullen zijn of wij u in deze situatie kunnen helpen. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Wij kunnen ook goed op fysieke afstand helpen en begeleiden, aan de hand van een duidelijke foto of eventueel met beeldbellen.


DRAAGT U AL HAARWERK/PRUIK?
Bent u binnenkort aan vervanging van uw pruik of haardeel toe? Uw verzekering vergoedt een nieuw haarwerk vanaf 12 maanden ná de laatste aanschaf. Misschien wilt u in deze periode uw nieuwe aanschaf uitstellen. Dat betekent dat het daaropvolgende haarwerk weer 12 maanden later is, daar wil uw zorgverzekering geen uitzondering op maken.
Neem contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.


Wij zijn geopend en telefonisch bereikbaar:
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:30 uur, telefoon: 038 - 421 82 99,
Direct naar de mail: KLIK HIER

Uw producten kunt u ook eenvoudig online bestellen in onze webshop

Team Capelle Haarwerken


(* Registratieplicht: Hierbij noteren we naam, e-mailadres, telefoonnummer, datum en tijd van bezoek. De gegevens worden 3 weken zorgvuldig bewaard.)