Levertijd confectiehaarwerk.

Hebben wij het confectiehaarwerk* op voorraad dan kunnen wij u deze direct leveren. Soms zullen wij in overleg met u haarwerken voor u bestellen. Confectiehaarwerken kunnen over het algemeen binnen acht dagen worden geleverd. Als er spoed gewenst is, dan is, in overleg, levering binnen twee dagen mogelijk. Bij confectiehaarwerk is een zichtzending mogelijk. U kunt een keuze maken uit een aantal exemplaren.

*Confectiehaarwerken zijn haarwerken (haardelen of pruiken) van echt haar of synthetisch haar die uit voorraad of snel binnen enkele dagen te leveren zijn.

Levertijd maatwerk.
Maatwerk haarwerk heeft een gemiddelde levertijd van 12 weken. Dit haarwerk hebben wij niet op voorraad. Meestal is er sprake van haarwerken gemaakt van echthaar, Cyberhaar, Vitalhaar welke speciaal voor u wordt vervaardigd d.wz. op maat d.m.v. een mal, keuze montuur, keuze haarsoort, haarkleur. De opdracht wordt vervolgens naar de fabriek gestuurd.  Vervaardiging van dit maatwerk duurt gemiddeld 12 weken. Mocht er een langere levertijd zijn dan wordt u daarover geïnformeerd. Een zichtzending is bij maatwerk uiteraard niet mogelijk en is afname van het haarwerk verplicht.

Snel leverbaar bij chemotherapie.

Omdat bij een chemobehandeling de pruik snel leverbaar moet zijn is maatwerk niet mogelijk. Capelle Haarwerken beschikt over een grote voorraad confectie pruiken in echt haar en synthetisch haar en kan van alle grote merken de modellen leveren. Indien er een collectie voor u besteld moet worden is deze binnen enkele dagen voor u beschikbaar.  

Reserveren.
Heeft u een keuze gemaakt dan kan het haarwerk kosteloos 3 tot 6 weken gereserveerd blijven tot het moment dat de pruik daadwerkelijk gedragen moet gaan worden. Bij uw intakegesprek wordt u hierover nader geïnformeerd. Reserveren is alleen bij confectiehaarwerk mogelijk en één exemplaar.

Als het haarverlies begint kan het gereserveerde haarwerk binnen 48 uur geleverd worden. Indien noodzakelijk wordt in ons eigen atelier  het haarwerk op maat gemaakt. De declaratie bij uw verzekering wordt door ons verzorgd. Bij enkele verzekeringen moet de klant zelf de aanvullende verzekering declareren. 

 

Service, nazorg.

Mocht u na het afleveren nog vragen hebben of iets gewijzigd aan uw haarwerk dan kunt u tijdens openingstijden altijd bij ons terecht. Dagelijks is er vakkundig personeel aanwezig die u helpt. Wij verlenen u alle service. 

Garantie.

Vraag naar onze garantie en leveringsvoorwaarden. Deze kunt u verkrijgen op ons adres of worden u op uw verzoek toegezonden. Klik hier voor de voorwaarden.

Hoe te handelen bij een klacht?
Ten einde uw verzoek in behandeling te kunnen nemen dient u ons "klachtenformulier"in te vullen en naar ons toe te sturen. Dit formulier kunt u bij ons aanvragen. Ons adres is: Capelle Haarwerken, Nachtegaalstraat 67, 8011 BV Zwolle t.a.v. P. van Capelle. Wij zullen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden. 

Ons bedrijf is een erkend lid van de SEMH en de ANKO en zal handelen conform de gestelde eisen. Mocht uw klacht niet oplosbaar blijken dan kan de klacht worden voorgelegd bij de Klachtencommissie van de SEMH of de ANKO.