*** Wij zijn geopend. Maar hoe? ***
Wij zijn geopend en doen de werkzaamheden die de maatregelen mogelijk maken.
Wij zijn ons bewust van de ernst van de situatie en zullen alles doen om verspreiding van het Corona-virus te voorkomen en onze klanten en personeelsleden te beschermen.
HAARWERK/PRUIKENSALON:
- behandeling kan alleen plaats vinden op afspraak. U kunt telefonisch een afspraak maken of ons een mail sturen.
Heeft u lichte ziekteverschijnselen dan kunnen wij u helaas niet ontvangen. Meldt u dit telefonisch, wellicht komen wij samen tot een oplossing.
- Huisbezoek kan alleen plaatsvinden als géén van de bewoners ziekteverschijnselen heeft.
- Wij hebben vanaf 17-03-2020 de deur op de knip en wordt deze door ons voor u geopend. U kunt aanbellen, de instructies hangen op de deur.
- u kunt zich door maximaal 1 persoon laten begeleiden.
- fysiek contact zal zoveel mogelijk worden vermeden. Wij schudden u niet de hand, wij hangen uw jas niet op. Wij zullen zoveel mogelijk afstand bewaren.
- U wordt geholpen in één van onze drie afgesloten behandelruimtes. Deze ruimtes en alle materialen worden zorgvuldig gereinigd.
- Wij houden de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Mocht er aanleiding zijn onze maatregelen aan te scherpen dan zullen wij dat direct doen,
- Wij worden door het Isala ziekenhuis Zwolle geïnformeerd als aanpassen van maatregelen noodzakelijk is.
CHEMO / PLOTSELING HAARVERLIES, WAT NU?
Heeft u op korte termijn een pruik nodig? Wij begrijpen dat er vragen zullen zijn of wij u in deze situatie kunnen helpen. Schroom niet en neem contact met ons op. Wij gaan samen met u naar een oplossing.
Wij kunnen aan de hand van een duidelijke foto of met beeldbellen u helpen.
De zomercollectie van de mutsjes is binnen. Kijk op onze webshop.
Een mutsje kunnen wij snel voor u verzorgen.
DRAAGT U AL HAARWERK/PRUIK?
Bent u binnenkort aan vervanging van uw pruik of haardeel toe? Uw verzekering vergoedt een nieuw haarwerk vanaf 12 maanden na de laatste aanschaf. Misschien wilt u in deze periode uw nieuwe aanschaf uitstellen. Dat betekent dat het daaropvolgende haarwerk weer 12 maanden later is, daar kan geen uitzondering op worden gemaakt.
Neem contact met ons op. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.
KAPPERSSHOP:
WIJ ZIJN GEOPEND!
Om u te kunnen helpen zullen wij wat maatregelen moeten nemen en vragen uw begrip voor het volgende besluit dat wij helaas hebben moeten nemen:
We houden miv 17-03-2020 de deur van onze winkel gesloten. Belt u aan, dan doen wij de deur voor u open. Instructies hangen op de deur.
Uw producten kunt u ook eenvoudig online bestellen in onze webshop:
Capelle Kappersshop
Capelle Haarwerkshop
Webshopbestellingen besteld vóór 15.00 worden dezelfde dag verstuurd.
Eenvoudig besteld, snel geleverd!
Telefonisch zijn wij bereikbaar:
038-4 21 82 99
Maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Email:
info@capelle-haarwerken.nl
Houdt afstand, blijf thuis en hopelijk kunnen wij gauw de deur weer voor u open doen!
Voor het tijdig bezorgen van webshopbestellingen zijn wij afhankelijk van goed functionerend transportsysteem. U snapt dat wij daar geen invloed op hebben.
Wij zoeken naar mogelijkheden om ons werk voort te kunnen zetten. Goede tips en ideeen zijn van harte welkom.
Heeft u vragen, neemt u dan contact met ons op,
Bel ons, of mail
Team Capelle Haarwerken